Bence hiç affetmeyelim arkadaş hiç bir sözünde durmuyor 5 tl ye meraklı olduğum değil ama sözünde durmamasına kızıyorum.Ertesi günü yatırcağını söyledi hala hic bir gelişme yok.Parayı istemediğimi söylemiştim ona ama ısrar etti yatırcağım diye bende hesap bilgilerimi verdim kendisine.Madem yatırmayacaktın niye istiyorsun hesap bilgilerini..Affetmeye hic gerek yok..Arkadaşımız şöyle bir bahane de öne sürebilir ona şimdiden cevap vereyim.. 2-3 kuruşun hesabını mı yapıyorsunuz burada vs. gibi Öncede söylediğim gibi 2-3 kuruşun lafını değil sözünde durmamanın lafını yapıyoruz...