Arkadaşlar 6-7 Aydan Beri Toshiba Satellite A300-15B ModeL Notebook kuLLanıyorum ve son zamanLarda şarj adaptöründe temassızlık yapmaya başladı...Sorunun nedeni toplarken kabloları elimde birleştirip kendi bandını geçirip çantaya koymam...Sıkıştığından dolayı kabloda şişmeler oluştu...bu bahsettiğim yer KaLın KabLo oLan Değil Diğer tarafı...

Sadece bi tarafın kablosu satılıyo mu?Evet ise fiyatı aşağı yukarı ne kadardır?

Direk servise versem en az 15 gün en fazla 1 ay dediler...(İstanbula gönderilecek orda bakılcak falan filan)...Beklemesine beklenir ama bu garanti kapsamına girmiyo ücret ödeyerek alıcaksınız derse o zaman beklediğime değmez...Adaptörün fiyatıda 50-55 dolar falanmış...