rap1net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ülkemizi anlamıyorum..
Bu, senin anlayışının kıt olduğunu gösterir. Bunda anlaşılmayacak olay yok. Mahkemeler hak kormuak içindir. Filmlere ve dizilere onca para harcanıyor, haliyle çekenler de haklarını arıyor. Bu gayet doğal.
Benim her şeyim lisanslı mı, hayır değil ama neyin ne olduğunu ve nasıl işlediğini biliyorum.
Başlığı açan arkadaşın da bu konuyu açması ilginç geldi bana. İllegal bi' işe girmeden önce bunları kabullenmes gerekirdi zaten.