"Özenle hazırladığım aylarımı verdiğim sitem bugun kapanmış..."
Ama sen özenle hazırladığın aylarını verdiğin sitende sanatçıların yıllarını verdiği emek harcadığı ,gece gündüz çalıştığı ,özenle hazırlayıp ekmek yediği filmlerini , sanat eserlerini bedavaya download ettiriyordun
Şimdi rapidi kapatın yiyorsa diyosun.Rapid kapatıldığında da sansürcü zihniyet diyeceksin. Rapidde w@rez içerik olduğu kadar topluma faydalı olan içerik de var.Ayrıca rapid w@rez içerik şikayet edildiğinde siliyor vs. vs. Blogger'ın , Youtube'un kapatılmasındaki sebep te aynı şekilde senin gibi düşünen kökten fişi çekme zihniyeti.Bu zihniyeti kınıyorum