Gönderdiğin mesajı burada yayınlayabilirmisin ? Bende merak ettim
pmde gönderdiğim mesaj msn adresim görmesse diye buraya yazdım

uzun uzun tartışmaktansa hazır msn müsait örneklerini gösterip kendi yorumumu yaptım. arkadaşında dediği gibi daha önce tartışmalarıda mevcut,