e-yolla.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanal mektup olsa daha güzel olurdu
sanalmail pek tutmadım ama yinede hayırlı olsun kardeş..
Aynen, mail olayı zaten sanal

Yinede hayırlı olsun..