ayrıca <div> taglarında Şu şekilde değilde
align=center kısımını .css dosyasında yazarsan daha hoş görüntü alırsın..
renk = yerine still kullanıyorsan direk
$renk = 'still1'
gibi diyip
bunu cagirirken de
class="<?php echo $renk;?>"
gibi kuıllanabilirsiniz