mizraklar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca <div> taglarında Şu şekilde değilde
align=center kısımını .css dosyasında yazarsan daha hoş görüntü alırsın..
renk = yerine still kullanıyorsan direk
$renk = 'still1'

gibi diyip

bunu cagirirken de

class="<?php echo $renk;?>"

gibi kuıllanabilirsiniz