Konu
Satılık Dev Ses Sistemi LogiTech
12-03-2009, 08:26:25
#3
kartalg
merhaba satma nedenım sadece nakıt sıkıntımdandır ayrıca urunun 0 fıyatını 900 kusurdan asagı bulamassınız cunku dolar bazında satılıyor ve urunum tertemız 4 aylık alındı kuruldu duruyor .) fıyatım son fıyattır