merhaba satma nedenım sadece nakıt sıkıntımdandır ayrıca urunun 0 fıyatını 900 kusurdan asagı bulamassınız cunku dolar bazında satılıyor ve urunum tertemız 4 aylık alındı kuruldu duruyor .) fıyatım son fıyattır