Ben yaklasık 2,5 Senedir KALİTEWEB ile calısıyorum.Sunucularının ANET DC de oldugu donemler evet biraz sıkıntı yasadık.Fakat bu Kaliteweb Kaynaklı bırsey degildi.Cunku ANET DC altyapısını yeniliyordu.Hat gitmeleri vs vs gibi sıkıntılardan kendileride rahatsız olunca SADECEHOSTING DC ile calısmaya basladılar.Ve onlar nereye biz oraya.Cunku cok saygılı insanlar ve işlerini cok iyi yapıyorlar.Su anda 1 Dedicated 1 Vps ve 1 tanede Radyo sunucumuz var kendilerinde.Askerde oldugum donem boyunca iş yerini teslim ettiğim arkadasıma sınırsız destekte bulundular.Ki bu arkadasımın fazla bilgisi yoktu.Su anda super derecede işide kapmıs.Ha şikayet edeceginiz bir noktaları varsa oda maddi konulardır.1 TL bile olsa sonuna kadar alırlar.Ilk donemler zoruma gidiyordu acıkcası.1 Liranın lafımı olur diyordum.Ama simdi anlıyorum.Hemde cok iyi anlıyorum.100 Tane musteriden 1 lira almazsanız 100 YTL yapar.Hele hele birde onlarca yüzlerce sunucu kiralıyorsanız bu fiyat dahada artar.Velhasıl kelam uzun lafın kısası KALİTEWEB le calıstıgıma Hiç pişman olmadım.Bundan sonrada onlarla calısmaya devam edecegim.Buradan Fatih ve Serdar Beyede sonsuz sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Bence sen kaliteweb için buraya üye olmuş birisin.