FerhatAKIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan insanların geneli, explorer başlangıç sayfasını google.com yapıyor.
Peki bu durumda Google'in Kalıplaşması normal değilmi?
İnternet explorer'ında tahtı büyük bi' sallantıda, firefox yıkmak üzere sayılır. Chrome yeni yetmede olsa arkasında google var, operayıda unutmamak lazım.

Google'ın firefox'u desteklemesi gerçekten çok akıllıca. Chrome'ı çıkarana kadar firefox'u destekleyip, en büyük rakibi olan ie'i büyük ölçüde zayıflattı. Gerçekten google çok akıllı oynuyor.
Google işletim sistemi çıkarırsa şaşırmam.
FerhatAKIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir demişsin ki, sanki kumo'yu ben açıyorum
Ne güzel değilmi
Nasıl bi' his ?
Paranın satın alamayağı şeyler için peksoft.