arkadaşlar saolun..her sabah trene bindiğim istasyonda düşürmüşüm.sabah görevliye sordum.zaten jeton alınan yere koymuşlar kimliğimi.valla çok sevindim.yoksa gazete,karakol,nüfus müdürlüğü uğraşmak çok zor.saolun