darkhorn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(kurallarla ilgili Umarım Gözümden Bişey Kaçmamıştır, kaçtıysa da son karar tabii ki moderatörlere ait)
Yuh

Bu kural bile değil artık, forumdaki kategorileri görmemek için "KÖR" olmak gerek