hrngndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özenti olmamak demi iyi olan.
Etrafımda bile 3 kişi var bir gün ne giydiysem ertesi gün rengine kadar aynı şeyleri giyenler var.
hacı valla öylelerine laf koy derim utancından yerin dibine griolar (: