RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"zibidi" tayfası taksimde bakırköyde ne modaysa onlarda o modaya uyar.saçlar 2metre havada fala.ne kızlarda yenilikçi erkekleri severler.18-19 yaşında kız arkadaşınla buluşmaya takım elbiseyle giden bi erkekten %10luk bi kız kısımı hoşlanır diye düşünüorum.ama şuna eminimki her zaman kendin olmakta fayda var
özenti olmamak demi iyi olan.

Etrafımda bile 3 kişi var bir gün ne giydiysem ertesi gün rengine kadar aynı şeyleri giyenler var.