zaten buralarda önüne gelene tostçu muamelesi yapmak moda olmuş.. adam gelmiş satış yapıyor. almayacağınızı hepimiz adımız gibi biliyoruz sırf yermek için " bıdı bıdı bıdı.! " madem o kadar meraklısınız kıyın 35 tl'nize deneyin sonra burda ahkam kesin.. neyse bydenk dostum farkındayım konunu berbat ettim.. özür dilerim..
aldırma söylenenlere iyi satışlar , başarılar.. ( bunlar hostingci olarak doğmuş

)