dediklerinize katılıyorum.Olan olmuş artık.Ben geldiğimde öğrendiğim zaman hemen polise haber verdim.Gerekli soruşturma başlatıldı.Olay incelemesi falan yaptılar.Bundan sonrası polisin işi.

+

fakat eğer yakalansalardı.Herhalde mafyayı çökertebilirdik.O Zaman çok büyük bir iş yapmış olurduk.