Ne alakasimi var ?
Ne olacak adamlar ücretleri aliyor hesaplar çalişmiyorlar. Mail gönderen herkese ayni maille cevap veriyorlar. ücreti isteyince geri dönüşüm 60 günü bulabilir diyorlar. O paralari nasil değerlendiriyolar sence?