Üstad konuştuğun ben değilim.
Dün özel mesajlada durumu anlatmıştım sana..


Edit:

Eğer kharonturk, isterse arttırma 30 liradan devam eder ve satış site olarak gerçekleşir ( domain + script )

Ortaya çıkan karışıklıktan ötürü özür dilerim..