Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
eksi rep verenler siz varya hayatımda gordugum en abuk subuk insanlarsınız burası forum burası paylaşım yeri bırakın gidin bu işi yapmayın gidin evinizde sobanın basına gecin oturun olmadı kumda oynayın töbe töbe ya alemin derdi ben olmusum demekki zamanında saglam ...