Konu
Opel Astra 1.3 CDTI arabası olan varmı?
10-03-2009, 16:28:10
#10
vezir
Üyeliği durduruldu
kurtulus923 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
opel astra ların 2007 ve 2008 modelleri en çok sorun çıkaran modellermiş.geçen servise gittiğimde oradaki ustalarla konuşurken söylediler.bu astra lar olmasa aç kalırız bile dendi
gittikçe vazgeçiyorum