Mercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 da üye değil, bildiğim kadarı ile burda o kişi ile hiç görüşmedim sadece, bir arkadaşımın firmasında çalışan bir kişiye söyledim nasıl ederiz diye, bana bu kişiyle irtibata geç bende tamam dedim tabi paradan bahsetmeyince, sevinmiştim açıkcası. ne göreyim 400 ytl olunca haliyle sinirlendim.
ben ilk etapta bir insanlık yapılacağını düşünürken, sonuç hüsran, ama ben bu kişinin editör olduğunu bilsem sonuç itibari ile hemen ismini yazıcam. ama mail bir firma maili olduğu için, karalamak zorundayım, çünkü dediğim gibi mesajda bir başka sahıstan bahsediyor.
boş mezar bulsam girerim diyorsun yani