Konu
Telefon arıyorum.
09-03-2009, 21:43:20
#8
ercan
Yok hocam , e61 yada e61i arıyorum. Wi-fi gerekli , ve klavye qwerty olmalı. Blackberry'ler çok pahalı geldiği için bu iki model ile ilgileniyorum.
İlginiz için teşekkürler.