Bende baştan sona okudum ve ANAcHRoNoX haksız geldi bana.
Bence cok sacma bişe her bişede acmayın bole konular adam msn den cevap vermiyor konu acıyoollar şey yapmıyolar konu acıyorlar sen ulasmak için ugrastın mı telefon la aradınmı ? Neyse kapatılması gerek bu konunun artık.