janocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir hoca bunu şu şekilde yazmış ve çalışıyor:
<?
						$reklam=2;
						$i=0;
						$sorgu=mysql_query( "SELECT * FROM yazarlar WHERE durum='aktif' ORDER BY sira ASC " , $link);
						while($datayazar = mysql_fetch_array($sorgu))
					{
						$data=mysql_fetch_array( mysql_query( "SELECT yazar_yazi.id , yazar_yazi.baslik , yazarlar.fotograf , yazarlar.adsoyad FROM yazarlar , yazar_yazi WHERE kimlik_no=$datayazar[id] ORDER BY id DESC LIMIT 0,1" , $link));
?>
Ama SIRA ya göre çağırıyor. Buraya baktığım zaman yazarın yazısının KIMLIK_NO ile eşleştirildiğini anlıyorum. Demek ik Yazar ID olarak o kullanılıyor, doğru değil mi ?
Evet doğru siz bana değil dediniz de anlamadıgım neden yukardakini kullanmıyosunuz ?