Güzel çalmışsın benden !
Birde utanmadan burada satmaya kalkmışsın !

Şimdi sana ben ne deyim sen söyle benım projemı çaldığın için sana ******** mi diyeyim ? yoksa onursuz mu ?

Sen karar ver....

Arkadaşlar bu gösterilen tema ve script benım Pullus v2 video scriptimdir.Bilen biliyor..
Demo adresi : normal video sitesi sondiziler.net bakabilirsiniz.

Ayıptır ya ayıptır.