Güzel çalmışsın benden !
Birde utanmadan burada satmaya kalkmışsın !
Şimdi sana ben ne deyim sen söyle benım projemı çaldığın için sana ******** mi diyeyim ? yoksa onursuz mu ?
Sen karar ver....
Arkadaşlar bu gösterilen tema ve script benım Pullus v2 video scriptimdir.Bilen biliyor..
Demo adresi : normal video sitesi sondiziler.net bakabilirsiniz.
Ayıptır ya ayıptır.