Mr Darkness biz anlaşamayacağız ya okumadan cevap veriyorsun ya da beni anlamak işine gelmiyor. bu yüzden susuyorum saygılarımla..
bilgili istediğin konuya çekelim benim için farketmez..
Neyse ben daha fazla uzatmıcam konuyu tarşıma yaratmaya gerek yok.
Saygılar.