VBSeo Varken Zoints'e Neden Dönüyorsunuz Ki.. Herkes VBSeo'ya Geçmeye Can Atarken..
Hocam Ben VBSeo yu Null Kullandım...Yani Lisanslı Değildi..Herkes Bana sorun çıkaracağını söylüyordu..Yada Başına İş Alırsın diyordu..Ne biliyim o kadar emek boşa gitmesin diye vbseo yu kaldırıp zoints kurdum..
null kullansam ne olur ? VBSeo ya döneyim mi ?