dextroit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğerki desc.' yi göstermek istiyorsan title kızmına desc. yazman gerekiyor.
Dediğinizi iyi anlayamadım.Nasıl düzenlemeliyim örnek verirmisin.