wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tasarım falan güzel ama
en alttaki şu ibare
Biraz komik olmuş
başarılar
Adı üstünde komik onu bilerek yazdım ben daha önce tüm haklar saklıdır yazmıştım

Not ; sunucudan kaynaklanan sorunlar ile site kapalı şuan