ıkısınede guvenmıyorum
eskıden sayyac analistice göre fazla sayardı. sımdı analistic daha cok sayıyo
anlamadım gitti. ama ınsanların uzerınde analistic otomtıkmen daha ıyı kanısı uyandırıyo. keske bide refeer lıst verse