Konu
Analytics mi Sayyac mı ?
08-03-2009, 02:58:20
#24
ATABEY
ıkısınede guvenmıyorum
eskıden sayyac analistice göre fazla sayardı. sımdı analistic daha cok sayıyo
anlamadım gitti. ama ınsanların uzerınde analistic otomtıkmen daha ıyı kanısı uyandırıyo. keske bide refeer lıst verse