Konu
Analytics mi Sayyac mı ?
08-03-2009, 02:53:09
#22
schreck
ben sayyac diyorum.Eksik sayıyorsa server daki sorun dan dolayı kapalı olduğu süresince saymayabilir.Sonuçta bir türk sitesi ben destekliyor ve kullanıyorum.