Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanların tecrübelerini nasıl paylaşmasını istiyorsun peki ?
Mr.Darkness anlamadın gene galiba ? diyorumki.

Alıntı
Bazı şeyler yaşanılmadan,tecrübe edinebilir.
Yani bizden sonra hosting firması açmak isteyen varsa.Biz tecrübelerimizi yazalımki diğer arkadaşlar "TOSTÇU" anılmasın.

İnsanlar tecrübelerini paylaşması zor değil.Bunu yaparken farkında olmadan UKALALIK yaptığımı farkediyorum.Fakat konu başlığını alıntı yaptığımı söylemiştim.