valla takasa girersen benim pc + 200TL veririm..
Düşük veriyorsunuz .
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...post1058274392
Peşin olarak son teklifinizi pm atarmısınız benim bilgisayar için ? Ofiste felan değil sadece evde kullanıldı . Temiz bilgisayar .