Konu
Kapatıyoruz, yutuba git yükle
07-03-2009, 22:40:39
#6
uykudelisi
Teşekkürler sarp, ben konuyla ilgili yorumlar okuyacağımı beklerdim, yokmuş. haberin içeriğinde sadece eski videolar için bir anıt olarak kalacak ibaresi beni memnun etti, umarım doğrudur, onca videomun silinmesi beni rahatsız eder doğrusu :P