Teşekkürler sarp, ben konuyla ilgili yorumlar okuyacağımı beklerdim, yokmuş. haberin içeriğinde sadece eski videolar için bir anıt olarak kalacak ibaresi beni memnun etti, umarım doğrudur, onca videomun silinmesi beni rahatsız eder doğrusu :P