Bende Katılıyorum

Bende en fazla, imzamdaki sitemden reklam verebilirim,tam ortada görürsünüz 730x90....

Domain yok,hostum yok,pr5 linkim yok...ama sitemden(pr1) reklam verebilirim en fazla