yazdıkalrınızdan yola çıkarak ben de dedim ki mantıken öyle olması gerekiyor. onaylamak için sordum. belki daha önce sorun yaşayanlar olmuştur diye...
ilgilenen herkese bir kez daha teşekkürler.