vb den anlamıyorsanız geçmeyin elbette ögrenirim diyorsanız başka fakat şu an mybb de iyi, son sürümdeyseniz.
Not:geçmeyin degişimin ana nedeni vb de resmi tr destek sitesi daha mevcut degil diye biliyorum.