msn zoraki olmadikca kullanmiyorum, ayni tv izlemeyi sevmedigim gibi tuhaf bi gicikligim var msne...
öm gönderebilirsin dilersen

siber... sigorta branji icin biraz (nasil desem) alayci gibi geldi - biraz düsünmem gerek.