Son bir haftadır adsenseyi takip ediyorum.Tık miktarlarında artış olduğunu düşünüp diğer reklam firmalarını kaldırdım ve denedim.Bende tık başına verilen oranların düştüğü için kaldırmıştım.
Ama tık başına verilen rakamlarda birşeyler olduğunu sezince tekrardan denemeye aldım.
İşte sonuç
427 gösterim - 13 Tık - 5,11 usd kazanç
Gösterim sizi yanıltmasın server çalışmalarından dolayı belli saatleri sayabildi.
Sizlerde de bir artış söz konusu mu ?