Önceden yazılan yazılarda düzeltme yapınca ve kategori değiştirince yazıyı otomatik olarak zamanlama grubuna atıyor. Bu zamanlamayı kaldırmak için hızlı değiştirmeye basıp hallediyorum.

Acaba niye böyle zamanlamaya atıyor anlamadım.

Bir türlü düzeltemedim.