Öncelikle hayırlı günler herkeze, Arkadaşlar bu güzel yorumlarınız okudum gerçektende teşekür ederim yakındada o sistemi entegre edeceğim.Güzel olacağına inanıyorum.
Gelelim Serkan Özduman arkadaşımız yorumuna,Serkan bey yaş olarak büyüksünüz size abi diyeceğim. ( Serkan abi )

Kimseye saygısızlık etmem.
Serkan abi ben sizi r10 dan biliyorum ancak web sitenize ilk defa girdim, Benim bu tasarımdan önceki tasarımdada gizlilik bilgileri aynı idi isterseniz resim çekerim buraya koyarım farketmez,Zaten var olan tasarımımın üzerine değişiklikler yaptım.
İlla derseniz nerden buldunuz bu gizlilik bilgilerini
http://www.uzmanhost.com/gizlilik.asp Oğuz Bey buranın sahibi bende kulanabilirmiyim dedim sorun olmaz dedi.Standart yazıdır.İnanmıyorsanız soradabilirsiniz ona..
Kimsenin emeğini lekelemek istemem eğerki bana inanmassanzı ben profesional tasarımcı değilim elimden geldiği kadar okuldan zaman kaldıkça tasarım yapıyorum.
Serkan abi Hostsunucu.com ana sayfasına gelip sağ tıklarsanız Web Page Markr ile tasarladığımı anlıyacasınız.Eski web sitemde ne yazıyorsa aynısını yaptım sadece görüntüsünü değiştirdim ..
Kendimi sizin yerinize koysam gerçektende benzemiş ancak inanın sizden birşey bakmadım.
Birisi benım tasarımım gibi yapsa bende sevmem , o yüzden kimseye yapmadım.Piyasada 2 senedir varım Beni tanıyan tanır...
2 sene önce ilk tasarımım natro daki tasarıma benziyor diye değiştirmiştim
Umarım anlatabildim ...