Merhabalar;
Sitenin içindeki konu linklerinde Türkçe karakter izni verilmiş scriptte..
Aynı scripti kullanan ve Türkçe karakterleri değiştirmemiş ve hit almış siteler bulunmakta..
Seo açısından türkçe karakterleri str_replace yapıp değiştirmem mi gerekir ?
Yoksa siteye Türkçe karakterlerin aynen kalması mı iyi olur seo açısından..

Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim..
İyi Çalışmalar