aşırı ping zararı olur üstatlarımız öyle dedi ama google sallatın döneminde oldugunu belirtmek istedim böyle dalgalnmalarda ola bilir diye düşünüyorum..
istersen birde bu konudaki ping sistemi ile dene ???
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...me-pingle.html