Konu
Tablo içi adsense sakıncalı mı?
06-03-2009, 12:10:51
#1
ayna
Üyeliği durduruldu
Yukarıdaki resimdeki gibi tablo içine alınmış Adsense'yi bir Vbulletin forumda gördüm. Bunun herhangi bir sakıncası/riski var mıdır acaba?