ReQueM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site ismi versen ne olacakki? onu anlamadım
Site ismini verirse çok kişi öğrencek "azdan az çoktan çok gider" hay allahım böle mantıkta bir insan ne diye forumda geziyorsun.