Hocam analityc varsa çok iyi olur. Yoksa sağlık olsun. Ayrıca site nerede barınıyor ve aylık masrafı nedir? Kaç kişi siteyle ilgileniyor? Bunlar hakkında bilgi verebilirseniz düşünebilirm.