Odesa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle eleştirilerin için teşekkür ederim.
Aslında bu hatanın bir çözümü var yanlış biliyorsun.
Alınan error'a göre değişken tanımlayıp otomatik entera bastırıyorsun.Hata görünmeden.Ama web de alınan hataların kod numaraları sistemden sisteme farkeder mesela yukarıdaki resim de 736 ama başka bir bilgisayarda bu 48 olarak görünebilir.Bundan dolayı 1 sürü hata için değişken kurman gerekir.Ne gerek var Alt tarafı 1 tamam butonu hepsi bu.
Program basit, online tabanlı olarak inşa ettim reklamsız insanları zorlamayan bir sistem.Youtbe jacker gibi değil.Herşey yerli yerinde.Youtube jacker gibi nereye ne attığı belirsiz değil yani
Arkadaşlar iç huzuruyla kullansınlar herkese tavsiye ederim...
Ugrasmisin Eline Saglik Anlattiyin Cozum 100% Olmadiyi Icin Cozum Sayilmaz