yetkili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurulumu üst üste denedikten sonra ekranın boş gelmesi; veritabanınızda oluşturulan tabloları silmeden tablooluşturmaya çalışmaktan da olur. Veri tabaınızı manuel olarak boşaltıp; arkadaşında dediği gibi örnek veriler olmadan kurmaya çalışın.
veritabanınıher sverinde sildim, zaten jomla dosyaarı küçük bi şey değil ftp den silip tekrar yükleyene kadar bidny zaman geçior, birde congif ayarlarınıfilan yeniden yaptım şimdi bir daha dneyeim.