Göndermeniz gereken belgeler genelde değişmiyor, adresini ispat eder bir belge ki bu sizin adınıza bir fatura oluyor genelde birde resimli resmi niteliği olan bir kimlik, ehliyet, nüfus cüzdanı vesair. Şayet ortada acaip işler dönmüyorsa, sadece hesabin sizin kontrolünüzde olup olmadığını anlamak için uyguladıkları bir prosedür. Bu belgeleri gönderirsiniz bir kaç güne kalmaz limit kalkar. Ha paypal'a üye olurken kabul ettiğiniz anlaşmaya ters bişiler yaptıysanız 40 taklada atsanız para etmez. Bi kere limit koyarlar o hesaba bi dahada kullanazmasınız, içerde kalan paranızıda 180 gün sonra eft ile alırsınız. Başıma geldi ordan biliyorum.
Bu adamlar işi bu kadar sıkı tutmasalar, bu kadar sık ve sadece internet üzerinde kullanılan bir bankayı güvenli tutmaları imkansız hale gelir. Banka diyorum çünkü yaptıkları iş bu. Bildiğimiz bankalar gibi işlevleri yok sadece parayı saklıyor vesair ama işin içinde tonlarca para var neticede. Dolandırıcının, sahtekarlığın önüne bir nebze geçiyorlar. O ipin ucu kaçarsa paypalda insanlarının güvenini kaybeder, batar. Onlar tabiki bütün hesapların aktif olmasını, kullanılmasını ister. Neticede paypal üzerinden yapılan her işlemden para kazanıyor onlar. Bir çok şey bedava gibi olsada tarafların birinden para kaznaıyor onlar. Bir kaç yüz dolar için milyonlarca dolarlık işlerini riske atacaklarını hiç sanmıyorum. Tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış.