OyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrikler 2 senelik konuyu hortlattınız
Son kullanma tarihi mi var konunun üzerinde?
Forumlar niye var? sadece dün yazılan konulara mı yanıt yazmak serbest?
Eğer 2 seneden eski konuyu kilitlemeden databasede tutuyorlarsa bu insanların mesaj yazma hakkı da var demektir.
Ayrıca bu konu güncelliğini, değil 2 sene bu gidişle bir 50 sene daha kaybetmez.